Commit History

Author SHA1 Message Date
  Kolja Strohm 9afa0819d1 make frustum checks public and support rectangle frustrum checks 1 year ago
  Kolja Strohm 0bebe14b4a fixed some problems with animations and improve Model3DCollections tick function 1 year ago
  Kolja Strohm 689cce9ce0 rework of 3d sceleton animations 1 year ago
  Kolja Strohm b3c59f21f2 allow model collections to decide if they are rendered or ticked 1 year ago
  Kolja Strohm a532168d2f apply new code formatter 2 years ago
  Kolja Strohm d67c918b0f fix world model iteration bug 2 years ago
  Kolja Strohm 9b0427a85d introduce model3D collections to add and remove a large amound of models to the world faster 2 years ago
  Kolja Strohm d3c7b9efdd speed up of removing 3d objects from rendered world 3 years ago
  Kolja Strohm 2b7fb7bd20 fix in memory buffer error 3 years ago
  Kolja Strohm 7c685a9c23 fix linux issues and warnings 3 years ago
  Kolja Strohm 0a68f8de76 improved array iteration 3 years ago
  Kolja Strohm 8d037b6649 improved performance of dx11 graphics api and general array structure 3 years ago
  Kolja Strohm 8c1e86952d use more flexible implementation of reference counting 3 years ago
  Kolja Strohm f972e6cb25 Bessere Dokumentation zu Array.h 4 years ago
  Kolja Strohm e6af7e81e0 ObjTabelle ist jetzt kompatibel mit AuswahlBox 5 years ago
  Kolja Strohm 129129156f Unterstützung von Richtungs und Punktlichtquellen in Welt3d unter DirectX11 hinzugefügt 5 years ago
  Kolja Strohm e15b54531d Fehler behoben 5 years ago
  Kolja Strohm b2ee1cdf45 Directx9 benutzt jetzt raytracer fürs rendern von 3d objeten. die performance lässt zu wünschen übrich 5 years ago
  Kolja Strohm 4fcb4db963 Render Code in GraphicsApi Klasse ausgelagert, um verschiedene DirectX Versionen unterstützen zu können 5 years ago
  kolja 96ea670b4a Reference Counting weiter angepasst 6 years ago
  kolja c0f6bbe5cc deadlocks werden nun dadurch verhindert das threads, die sich in critical sections befinden nicht mehr terminiert werden können 7 years ago
  kolja 6b33794691 Alle ö,ü,ä,ß entfernt und Remotebuild für Linux eingerichtet 8 years ago
  Kolja Strohm 0e8d05d6aa Fehler beim Freigeben der Ressourcen eines Threads auf UNIX Systemen behoben, der zu enormen Memory Leaks geführt hat. 8 years ago
  Kolja Strohm 3eda698bf4 Quellcode Formatierung angepasst. 8 years ago
  Kolja Strohm 5d987a3661 Erster commit 8 years ago