Histórico de Commits

Autor SHA1 Mensagem Data
  Kolja Strohm 9b0427a85d introduce model3D collections to add and remove a large amound of models to the world faster há 2 anos atrás
  Kolja Strohm d3c7b9efdd speed up of removing 3d objects from rendered world há 2 anos atrás
  Kolja Strohm 2b7fb7bd20 fix in memory buffer error há 2 anos atrás
  Kolja Strohm 7c685a9c23 fix linux issues and warnings há 2 anos atrás
  Kolja Strohm 0a68f8de76 improved array iteration há 2 anos atrás
  Kolja Strohm 8d037b6649 improved performance of dx11 graphics api and general array structure há 2 anos atrás
  Kolja Strohm 8c1e86952d use more flexible implementation of reference counting há 3 anos atrás
  Kolja Strohm f972e6cb25 Bessere Dokumentation zu Array.h há 4 anos atrás
  Kolja Strohm e6af7e81e0 ObjTabelle ist jetzt kompatibel mit AuswahlBox há 4 anos atrás
  Kolja Strohm 129129156f Unterstützung von Richtungs und Punktlichtquellen in Welt3d unter DirectX11 hinzugefügt há 4 anos atrás
  Kolja Strohm e15b54531d Fehler behoben há 5 anos atrás
  Kolja Strohm b2ee1cdf45 Directx9 benutzt jetzt raytracer fürs rendern von 3d objeten. die performance lässt zu wünschen übrich há 5 anos atrás
  Kolja Strohm 4fcb4db963 Render Code in GraphicsApi Klasse ausgelagert, um verschiedene DirectX Versionen unterstützen zu können há 5 anos atrás
  kolja 96ea670b4a Reference Counting weiter angepasst há 5 anos atrás
  kolja c0f6bbe5cc deadlocks werden nun dadurch verhindert das threads, die sich in critical sections befinden nicht mehr terminiert werden können há 7 anos atrás
  kolja 6b33794691 Alle ö,ü,ä,ß entfernt und Remotebuild für Linux eingerichtet há 7 anos atrás
  Kolja Strohm 0e8d05d6aa Fehler beim Freigeben der Ressourcen eines Threads auf UNIX Systemen behoben, der zu enormen Memory Leaks geführt hat. há 8 anos atrás
  Kolja Strohm 3eda698bf4 Quellcode Formatierung angepasst. há 8 anos atrás
  Kolja Strohm 5d987a3661 Erster commit há 8 anos atrás