HistorieSender.h 554 B

1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
  1. #ifndef HistorieSender_H
  2. #define HistorieSender_H
  3. #ifdef WIN32
  4. #include "../../Datenbank/Datenbank.h"
  5. #else
  6. #include "Datenbank.h"
  7. #endif
  8. #include <Thread.h>
  9. using namespace Framework;
  10. class SpielServer;
  11. class HistorieSender : public Thread
  12. {
  13. private:
  14. SpielServer *zSS;
  15. bool beenden;
  16. int ref;
  17. public:
  18. // Konstruktor
  19. HistorieSender( SpielServer *zSS );
  20. // Destruktor
  21. virtual ~HistorieSender();
  22. // nicht constant
  23. void setEnde();
  24. virtual void thread();
  25. // Reference Counting
  26. HistorieSender *getThis();
  27. HistorieSender *release();
  28. };
  29. #endif