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Kolja Strohm 5 年之前
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  1. 2 4
      Tetris/Game.cpp
  2. 1 1
      Tetris/Game.h
  3. 1 0
      Tetris/Menü.cpp
  4. 1 1
      Tetris/Menü.h

+ 2 - 4
Tetris/Game.cpp

@@ -20,8 +20,6 @@ Game::~Game()
         client->release();
 	if( schrift )
 		schrift->release();
-	if( screen )
-		screen->release();
 	if( menü )
 		menü->release();
 }
@@ -92,9 +90,9 @@ void Game::setSchriftZ( Schrift *schrift )
 		menü = new Menü( schrift, screen, client->getThis() );
 }
 
-void Game::setBildschirmZ( Bildschirm *screen )
+void Game::setBildschirmZ( Bildschirm *zScreen )
 {
-	this->screen = screen;
+	screen = zScreen;
 	if( !menü && schrift && screen )
 		menü = new Menü( schrift, screen, client->getThis() );
 }

+ 1 - 1
Tetris/Game.h

@@ -28,7 +28,7 @@ public:
 	virtual bool tick( double zeit ) override;
 	virtual void render( Bild &zRObj ) override;
 	virtual void setSchriftZ( Schrift *schrift ) override;
-	virtual void setBildschirmZ( Bildschirm * screen ) override;
+	virtual void setBildschirmZ( Bildschirm *zScreen ) override;
 	// constant
 	virtual bool istEnde() const override;
 	// Reference Counting

+ 1 - 0
Tetris/Menü.cpp

@@ -371,6 +371,7 @@ Men
     schrift = zSchrift->getThis();
     tr = new TextRenderer( schrift->getThis() );
     asyncFinished = 1;
+    ref = 1;
 }
 
 // Destruktor

+ 1 - 1
Tetris/Menü.h

@@ -111,7 +111,7 @@ private:
     Bildschirm *screen;
     bool asyncFinished;
 	bool beendet;
-	int ref = 1;
+	int ref;
 
 public:
 	// Konstruktor