Эх сурвалжийг харах

An neues Framework angepasst

Kolja Strohm 5 жил өмнө
parent
commit
140b7af3f8

+ 2 - 2
Asteroids/Game.cpp

@@ -42,10 +42,10 @@ bool Game::laden()
 	return 1;
 }
 
-void Game::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void Game::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
 	if( menü )
-		menü->doMausEreignis( me );
+		menü->doPublicMausEreignis( me );
 }
 
 void Game::doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te )

+ 1 - 1
Asteroids/Game.h

@@ -23,7 +23,7 @@ public:
     virtual void setMinigameClientZ( KSGClient::MinigameServerClient *client ) override;
     virtual void setMinigameAPI( MinigameAPI *api ) override;
     virtual bool laden() override;
-    virtual void doMausEreignis( MausEreignis &me ) override;
+    virtual void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me ) override;
     virtual void doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te ) override;
     virtual bool tick( double zeit ) override;
     virtual void render( Bild &zRObj ) override;

+ 1 - 1
Asteroids/Map.cpp

@@ -259,7 +259,7 @@ void Map::reset( Text *zOptionen )
     ship->setTexture( flammenM, flammenL, flammenR, sTextur[ shipN ]->getThis() );
 }
 
-void Map::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void Map::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {}
 
 void Map::doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te )

+ 1 - 1
Asteroids/Map.h

@@ -33,7 +33,7 @@ public:
     ~Map();
     // nicht constant
     void reset( Text *zOptionen ) override;
-    void doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     void doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te );
     bool tick( double t ) override;
     void render( Bild &zRObj );

+ 36 - 36
Asteroids/Menü.cpp

@@ -37,14 +37,14 @@ Men
 }
 
 // nicht constant
-int MenüVerloren::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+int MenüVerloren::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
     bool vera = me.verarbeitet;
     int ret = 0;
-    neu->doMausEreignis( me );
+    neu->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
         ret = 1;
-    beenden->doMausEreignis( me );
+    beenden->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && !ret && me.id == ME_RLinks )
         ret = 2;
     return ret;
@@ -176,19 +176,19 @@ void Men
     scoreT->zText()->append( map->getScore() );
 }
 
-void MenüSpiel::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void MenüSpiel::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
     bool vera = me.verarbeitet;
-    beenden->doMausEreignis( me );
+    beenden->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
     {
         map->speichern();
         beendet = 1;
     }
-    map->doMausEreignis( me );
+    map->doPublicMausEreignis( me );
     if( map->istBeendet() )
     {
-        int ak = verloren->doMausEreignis( me );
+        int ak = verloren->doPublicMausEreignis( me );
         if( ak == 1 )
             reset();
         if( ak == 2 )
@@ -292,10 +292,10 @@ Men
 }
 
 // nicht constant
-void MenüWiederhohlung::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void MenüWiederhohlung::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
     bool vera = me.verarbeitet;
-    beenden->doMausEreignis( me );
+    beenden->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
         beendet = 1;
     if( map->istBeendet() )
@@ -663,20 +663,20 @@ void Men
     beendet = 0;
 }
 
-void MenüStatistik::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void MenüStatistik::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
     if( wiederH )
     {
-        wiederH->doMausEreignis( me );
+        wiederH->doPublicMausEreignis( me );
         return;
     }
-    ansicht->doMausEreignis( me );
-    optionen->doMausEreignis( me );
-    gesammtT->doMausEreignis( me );
-    optionenT->doMausEreignis( me );
-    worldBestT->doMausEreignis( me );
+    ansicht->doPublicMausEreignis( me );
+    optionen->doPublicMausEreignis( me );
+    gesammtT->doPublicMausEreignis( me );
+    optionenT->doPublicMausEreignis( me );
+    worldBestT->doPublicMausEreignis( me );
     bool vera = me.verarbeitet;
-    remove->doMausEreignis( me );
+    remove->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
     { // Statistik remove
         if( optionen->hatStyle( KontrollKnopf::Style::Selected ) )
@@ -708,7 +708,7 @@ void Men
         reset();
     }
     vera = me.verarbeitet;
-    zurück->doMausEreignis( me );
+    zurück->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
         beendet = 1;
 }
@@ -886,21 +886,21 @@ void Men
     opd->release();
 }
 
-void MenüOptionen::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void MenüOptionen::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
-    breite->doMausEreignis( me );
-    höhe->doMausEreignis( me );
-    aGröße->doMausEreignis( me );
-    timer->doMausEreignis( me );
-    ship->doMausEreignis( me );
-    autoKam->doMausEreignis( me );
-    fortsetzen->doMausEreignis( me );
+    breite->doPublicMausEreignis( me );
+    höhe->doPublicMausEreignis( me );
+    aGröße->doPublicMausEreignis( me );
+    timer->doPublicMausEreignis( me );
+    ship->doPublicMausEreignis( me );
+    autoKam->doPublicMausEreignis( me );
+    fortsetzen->doPublicMausEreignis( me );
     bool vera = me.verarbeitet;
-    abbrechen->doMausEreignis( me );
+    abbrechen->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
         beendet = 1;
     vera = me.verarbeitet;
-    ok->doMausEreignis( me );
+    ok->doPublicMausEreignis( me );
     if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
     {
         InitDatei *opd = new InitDatei( "data/Minigames/Asteroids/data/optionen.ini" );
@@ -1061,7 +1061,7 @@ void Men
     beendet = 0;
 }
 
-void Menü::doMausEreignis( MausEreignis &me )
+void Menü::doPublicMausEreignis( MausEreignis &me )
 {
     switch( status )
     {
@@ -1069,40 +1069,40 @@ void Men
         if( 1 )
         {
             bool vera = me.verarbeitet;
-            spielen->doMausEreignis( me );
+            spielen->doPublicMausEreignis( me );
             if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
             {
                 spielenF->reset();
                 status = 3;
             }
             vera = me.verarbeitet;
-            optionen->doMausEreignis( me );
+            optionen->doPublicMausEreignis( me );
             if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
             {
                 optionenF->reset();
                 status = 1;
             }
             vera = me.verarbeitet;
-            statistik->doMausEreignis( me );
+            statistik->doPublicMausEreignis( me );
             if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
             {
                 statistikF->reset();
                 status = 2;
             }
             vera = me.verarbeitet;
-            beenden->doMausEreignis( me );
+            beenden->doPublicMausEreignis( me );
             if( !vera && me.verarbeitet && me.id == ME_RLinks )
                 beendet = 1;
         }
         break;
     case 1:
-        optionenF->doMausEreignis( me );
+        optionenF->doPublicMausEreignis( me );
         break;
     case 2:
-        statistikF->doMausEreignis( me );
+        statistikF->doPublicMausEreignis( me );
         break;
     case 3:
-        spielenF->doMausEreignis( me );
+        spielenF->doPublicMausEreignis( me );
     }
 }
 

+ 6 - 6
Asteroids/Menü.h

@@ -25,7 +25,7 @@ public:
     // Destruktor
     ~MenüVerloren();
     // nicht constant
-    int doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    int doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     bool tick( double tickVal );
     void render( Bild &zRObj );
     // Reference Counting
@@ -51,7 +51,7 @@ public:
     ~MenüSpiel();
     // nicht constant
     void reset();
-    void doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     void doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te );
     bool tick( double tickVal );
     void render( Bild &zRObj );
@@ -82,7 +82,7 @@ public:
     // Destruktor
     ~MenüWiederhohlung();
     // nicht constant
-    void doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     void doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te );
     bool tick( double tickVal );
     void render( Bild &zRObj );
@@ -122,7 +122,7 @@ public:
     ~MenüStatistik();
     // nicht constant
     void reset();
-    void doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     bool tick( double tickVal );
     void render( Bild &zRObj );
     // constant
@@ -160,7 +160,7 @@ public:
     ~MenüOptionen();
     // nicht constant
     void reset();
-    void doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     void doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te );
     bool tick( double tickVal );
     void render( Bild &zRObj );
@@ -194,7 +194,7 @@ public:
     ~Menü();
     // nicht constant
     void reset();
-    void doMausEreignis( MausEreignis &me );
+    void doPublicMausEreignis( MausEreignis &me );
     void doTastaturEreignis( TastaturEreignis &te );
     bool tick( double z );
     void render( Bild &zRObj );