Explorar o código

Fehlerhafte rückgabe der läuft funktion des Spiels behoben

Kolja Strohm %!s(int64=4) %!d(string=hai) anos
pai
achega
ac5ddcfc6f
Modificáronse 1 ficheiros con 11 adicións e 1 borrados
  1. 11 1
      StickmanWorldOnline/Spiel.cpp

+ 11 - 1
StickmanWorldOnline/Spiel.cpp

@@ -459,6 +459,7 @@ void Spiel::setKarteId( int karteId )
 // call 5
 void Spiel::ladeDaten()
 {
+    Sleep( 1000 );
     Text *gamePath = infoKlient->getDateiGruppePfad( infoKlient->getDateiGruppeIdVonSpiel( infoKlient->getSpielId( karteId ) ) );
     Text mapPf = Text( "data/tmp/Karten/" ) + karteId + "/spiel/files";
     MapReader *reader = new MapReader( karteId, Text( "data/tmp/Karten/" ) + karteId + "/spiel/data/" );
@@ -646,6 +647,7 @@ void Spiel::stknVerarbeitung()
             break;
         case 3: // spiel start
             pause = 0;
+            rendern = 1;
             n->setVerarbeitet();
             break;
         case 4: // tasten stand
@@ -1583,7 +1585,15 @@ ResourceRegistry *Spiel::zResources() const
 
 int Spiel::läuft() const
 {
-    return !end || !end->getWeiter();
+    if( !rendern )
+        return 3;
+    if( !end )
+        return 2;
+    if( end && !end->getWeiter() )
+        return 1;
+    if( end && end->getWeiter() )
+        return 0;
+    return 0;
 }
 
 // Reference Counting